Monday, September 30, 2024

کیا عصر اور مغرب کے درمیان عبادت کرنا منع ہے؟ - Kya Asar aur Magrib ke darmiyaan ibaadat karna mana hai?

https://taleemaat.blogspot.com/2024/09/kya-asar-aur-magrib-ke-darmiyaan.html

 

بسم الله الرحمن الرحيم

الحمد لله رب العالمين والصلاة والسلام على أشرف الأنبياء والمرسلين وعلى آله وصحبه اجمعين

سوال:-

کیا عصر اور مغرب کے درمیان عبادت کرنا منع ہے؟

Sawal:-

Kya Asar aur Magrib ke darmiyaan ibaadat karna mana hai?

جواب:-

عصر اور مغرب کے درمیان دیگر عبادات مثلاً تلاوت قرآن، ذکر واذکار، دعائیں وغیرہ کی جا سکتی ہیں۔ ان میں کوئی ممانعت نہیں ہے۔

فقہ کی کتابوں میں إن اوقات کو "اوقات مکروہہ" کہا جاتا ہے۔ اور یہ ان تین مخصوص اوقات میں سے ایک ہے جن میں نماز کو مکروہ کہا گیا ہے:

١)  فجر کے بعد طلوع آفتاب تک (سورج نکلنے تک)

٢) عصر کے بعد غروب آفتاب تک (سورج ڈوبنے تک)

٣) عین دوپہر کے وقت (جب سورج اوپر يعنى سر پر ہوتا ہے)

       البتہ عصر اور مغرب کے درمیان بعض عبادات مکروہ سمجھی جاتی ہیں۔ حدیث کے مطابق رسول اللہ صلی اللہ علیہ وسلم نے عصر کے بعد اور مغرب سے پہلے نفل نماز پڑھنے کو مکروہ قرار دیا ہے۔

         بُخاری و مُسلِم میں ابو سعید خدری رضی اﷲ تعالیٰ عنہ سے مروی ہے  کہ فرماتے ہیں رسول الله صلی ﷲ تعالیٰ علیہ وسلم: ’’صبح کے بعد نماز نہیں تا وقتیکہ آفتاب بلند نہ ہو جائے اور عصر کے بعد  نماز نہیں یہاں تک کہ غروب ہو جائے۔‘‘

ابو داود انس رضی ﷲ تعالیٰ عنہ سے راوی ہیں، کہ حضور صلی ﷲ تعالیٰ علیہ وسلم ارشاد فرماتے ہیں: ’’نماز فجر کے بعد طلوع آفتاب تک اور عصر کے بعد غروب تک ذکر کرنا، اس سے بہتر ہے کہ چار چار غلام بنی اسماعیل سے آزاد کیے جائیں ۔‘‘ 

لہٰذا مغرب سے پہلے نفل نماز سے پرہیز کیا جائے لیکن دیگر عبادات جیسے ذکر و اذکار کی اجازت ہے۔   

 Namaz e Asar ke bad sona - نماز عصر کے بعد سونا

Jawab:-

Asar aur Maghrib ke darmiyan doosri ibadatain, jaise Tilawat-e-Quran, Zikr-o-Azkaar, aur Duaein ki ja sakti hain. Inn mein koi pabandi nahi hai.

Fiqh ki kitaabon mein inn auqaat ko "Auqat-e-Makroohah" kaha jata hai. Aur yeh teen khaas auqat mein se ek hai, jismein namaz pardhna makrooh samjha jata hai:

  1. Fajr ke baad se le kar sooraj nikalne tak (taloo-e-aftab).
  2. Asar ke baad se le kar sooraj ghuroob hone tak (ghuroob-e-aftab).
  3. Dopehar ke waqt (jab sooraj sar par ho).

Albata Asar aur Maghrib ke darmiyan baaz ibadatain makrooh samjhi jati hain. Hadees ke mutabiq, Rasool Allah ne Asar ke baad aur Maghrib se pehle nafil namaz pardhne ko makrooh qarar diya hai.

Bukhari aur Muslim mein, Abu Saeed Khudri رضی اللہ عنہ se marwi hai ke Rasool Allah ne farmaya: "Subah ke baad namaz nahi jab tak suraj buland na ho jaye, aur Asar ke baad namaz nahi jab tak keh suraj ghuroob na ho jaye."

Abu Dawood mein Anas رضی اللہ عنہ se rawi hai keh Rasool Allah ne farmaya "Namaz Fajr ke baad taloo-e-aftab tak aur Asar ke baad ghuroob tak Zikr karna, is se behtar hai ke chaar chaar ghulam Bani-Ismail se azaad kiye jayein."

Lihaza, Maghrib se pehle nafil namaz se parheiz kiya jaye, lekin doosri ibadatain jaise Zikr-o-Azkaar ki ijazat hai.

والله ورسوله اعلم بالصواب 
محمد عظمت الله نظامي عفی عنہ

 

No comments:

Post a Comment

Popular posts