Tuesday, May 14, 2024

سود کی رقم سے بیماری کا علاج - Soodi raqam se bimari ka ilaaj

 



السلام عليكم ورحمة الله وبركاته

بسم الله الرحمن الرحيم

الحمد لله رب العالمين والصلاة والسلام على أشرف الأنبياء والمرسلين وعلى آله وصحبه اجمعين

سوال:-

اگر کوئی شخص اپنی ماں کو بیماری سے بچانے اور اس کا علاج کرانے کے لیے سود پر قرض لے تو کیا یہ جائز ہے؟ اگر یہ گناہ معاف ہو سکتا ہے تو اس کا کفارہ کیا ہے؟

Sawal:-

Agar koi shakhs apni maa ko bemari se bachanay aur is ka ilaaj karanay ke liye sood par Qarz lay to kya yeh jaaiz hai? Agar yeh gunah maaf ho sakta hai to is ka kaffara kya hai ?

جواب: -

قرآن شریف:

يَٰٓأَيُّهَا ٱلَّذِينَ ءَامَنُوا۟ لَا تَأْكُلُوا۟ ٱلرِّبَوٰٓا۟ أَضْعَٰفًا مُّضَٰعَفَةً ۖ وَٱتَّقُوا۟ ٱللَّهَ لَعَلَّكُمْ تُفْلِحُونَ (٣/ ۱۳۰)

ترجمہ: اے ایمان والو! دو گنا اور چوگنا کر کے سود مت کھایا کرو، اور اللہ سے ڈرا کرو تاکہ تم فلاح پاؤ.

سود پر قرض لینا اور دینا دونوں اسلام میں حرام ہیں۔

صورتِ مسئولہ میں اگر ماں اتنی بیمار ہے کہ اگر فوری علاج نہ کیا گیا تو وہ مرجائے گی۔ تو بیٹا اپنی ماں کی جان بچانے کے لیے سود پر قرض لے سکتا ہے، اس شرط پر کہ بلاسود رقم کا انتظام کہیں سے نہیں ہو رہا ہے ؛ البتہ بیٹے کو براہ راست سود کی رقم علاج پر خرچ نہیں کرنی چاہیے۔

قرآن شریف:

وَقَدْ فَصَّلَ لَكُم مَّا حَرَّمَ عَلَيْكُمْ إِلَّا مَا ٱضْطُرِرْتُمْ إِلَيْهِ ۗ 

ترجمہ: حالانکہ اس نے تمہارے لئے ان (تمام) چیزوں کو تفصیلاً بیان کر دیا ہے جو اس نے تم پر حرام کی ہیں، سوائے اس (صورت) کے کہ تم (محض جان بچانے کے لئے) ان (کے بقدرِ حاجت کھانے) کی طرف انتہائی مجبور ہو جاؤ۔

قرآن شریف:

اِنَّمَا حَرَّمَ عَلَیْكُمُ الْمَیْتَةَ وَ الدَّمَ وَ لَحْمَ الْخِنْزِیْرِ وَ مَاۤ اُهِلَّ بِهٖ لِغَیْرِ اللّٰهِۚ- فَمَنِ اضْطُرَّ غَیْرَ بَاغٍ وَّ لَا عَادٍ فَلَاۤ اِثْمَ عَلَیْهِؕ- اِنَّ اللّٰهَ غَفُوْرٌ رَّحِیْمٌ (البقرۃ، الآیۃ: 173)

ترجمہ کنزالایمان: اس نے یہی تم پر حرام کیے ہیں مردار اور خون اور سوّر کا گوشت اور وہ جانور جو غیرِ خدا کا نام لے کر ذبح کیا گیا تو جو ناچار ہو نہ یوں کہ خواہش سے کھائے اور نہ یوں کہ ضرورت سے آگے بڑھے تو اس پر گناہ نہیں بےشک اللہ بخشنے والا مہربان ہے۔

{فَمَنِ اضْطُرَّ:تو جو مجبور ہوجائے}  مُضطَر یعنی مجبور "جسے حرام چیزیں کھانا حلال ہے وہ ہے" جو حرام چیز کے کھانے پر مجبور ہو اور اس کو نہ کھانے سے جان چلی جانے کا خوف ہو اور کوئی حلال چیز موجود نہ ہو خواہ بھوک یا غربت کی وجہ سے یہ حالت ہو یا کوئی شخص حرام کے کھانے پر مجبور کرتا ہو اور نہ کھانے کی صورت میں جان کا اندیشہ ہو ایسی حالت میں جان بچانے کے لیے حرام چیز کا قدرِ ضرورت یعنی اتنا کھا لینا جائز ہے کہ ہلاکت کا خوف نہ رہے بلکہ اتنا کھانا فرض ہے۔ (تفسیر: صراط الجنان)

  Soodkhor ki aulad se shadi karna - سود خور کی اولاد سے شادی کرنا

Jawab:-

Qur'an-e-Shareef:

Tarjumah: Aye imaan walo! Do-guna aur chuguna kar ke sood mat khaya karo, aur Allah se dara karo taakay tum Falah pao.

          Sood par Qarz lena aur dena dono Islam me haraam hain.

Is soorath main keh Maa itni bimaar hai keh fauran ilaaj nah hone par halak hojaye-gi, To Beta apni maa ki jaan bachane ke liye sood par qarz le-sakta hai. Iss shart par keh bila-sood (interest-free money) raqam ka intezaam kahi se nahi ho raha hai. Albatta betay (son) ko barah-e-raast sood ki raqam ilaaj par kharch nahi karni chahiye.

 Qur'an-e-Shareef:

Tarjumah: Halaankeh uss ne tumahray liye un (tamam) cheezon ko tafsilan bayan kar diya hai jo uss ne tum par haraam ki hain, siwaye iss (soorat) ke keh tum (Mahez jaan bachanay ke liye) unn (ke baqadar -e- haajat khanay) ki taraf intehayi majboor ho jao.

Qur'an-e-Shareef:

Tarjumah: Uss ne yahi tum par haraam kiye hain murdaar aur khoon aur sowar ka gosht aur woh janwar jo ghair khuda ka naam lay kar zibah kiya gaya to jo nachar ho nah yun ke khwahish se khaye aur nah yun ke zaroorat se agay badhay to uss par gunah nahi be-shak Allah bakhsnay wala meharban hai.

{فَمَنِ اضْطُرَّ: To Jo majboor hojaye} Majboor "jisay haraam cheeze khana halal hai woh hai" jo haraam cheez ke khanay par majboor ho aur uss ko nah khanay se jaan chali jane ka khauf ho aur koi halal cheez maujood nah ho khuwa bhook ya ghurbat ki wajah se yeh haalat ho ya koi shakhs haraam ke khanay par majboor karta ho aur nah khanay ki soorat main jaan ka andesha ho aisi haalat main jaan bachanay ke liye haraam cheez ka qadr -e- zaroorat yani itna khaa lena jaaiz hai ke halakat ka khauf nah rahay balkay itna khana farz hai. (Tafseer : Sirat ul jinan).

 Ludo (game) khelna kaisa hai? - کیا لوڈو (گیم) کھیلنا جائز ہے؟

والله ورسوله اعلم بالصواب

محمد عظمت الله نظامي عفی عنہ

 

 

 



Like & Share on Whatsapp, Facebook, twitter, Pinterest

Follow this Blog.

 Fiqhi Masail-Namaz, Roza, Zakat & Digar ke liye yaha click karen

Contact karne ke liye yaha click karen

Allah walon se dosti karna chahate hain to yaha click karen

Dua & Wazaif ke liye yaha click karen

Naat shareef & Salaam ke liye yaha Click karen

No comments:

Post a Comment

Popular posts