السلام عليكم ورحمة الله وبركاته
بسم الله الرحمن الرحيم
الحمد لله رب العالمين والصلاة والسلام على أشرف الأنبياء والمرسلين وعلى آله وصحبه أجمعين أما بعد
Sawal:- Kya farmatay hain Ulama -e- deen is baray main keh bacchon ko masoom kehna durust hai ya nahi? Jawab:-✍ Jaisa keh Bahar-e-Shariat main hai Nabi ka masoom hona zaroori hai aur yeh Esmat-e-Nabi aur Malak (farishta) ka khaassa hai, keh Nabi aur farishta ke siwa koi masoom nahi. Imamon ko Anbiya ki tarha masoom samjhna gumraahi aur bad-deeni hai. Esmat-e-Anbiya ke yeh manay (Meanings) hain keh unn ke liye Hifz-e-Elaahi ka wada hai, jis ke sabab unn se gunah hona shar’an muhaal hai. Shari’at ki istelaah main “masoom” sirf aur sirf Nabi aur farishtay hotay hain unkay Elawa aur koi bhi masoom nahi. "Qanoon Shari’at" (Kitaab ka naam) main hai ke Nabi aur farishta masoom hota hai yani koi gunah un se nahi ho sakta, Nabi aur farishtay ke Elawa kisi imam aur wali ko masoom maanna gumraahi aur bad-mazhabi hai, agarchay imamon aur baday baday waliyon se bhi gunah nahi hota lekin kabhi koi gunah hojaye to shar’an muhaal bhi nahi. Urdu ki mashhoor lughat (Feroz al-Lugaat Urdu) main" masoom" ke lughwi maanay (Meaning) hain, be-Gunah, be_Qasoor, Paakdaman , Nanhaa kam seen baccha, bhola, seedha saadha. Agar koi bacchon ko urf-e-aam aur lughwi maanay main "masoom" kehta hai to us par koi girift nahi. |
سوال: کیا فرماتے ہیں علما ئے دین اس بارے میں کہ بچوں کو معصوم کہنا درست ہے یا نہیں؟ جواب:- ✍ جیسا کہ بھار شریعت میں ہے نبی کا معصوم ہونا ضروری ہے اور یہ عصمت نبی اور مَلَک کا خاصہ ہے، کہ نبی اور فرشتہ کے سوا کوئی معصوم نہیں ۔ اماموں کو انبیا کی طرح معصوم سمجھنا گمراہی و بد دینی ہے۔ عصمتِ انبیا کے یہ معنی ہیں کہ اُن کے لیے حفظِ الٰہی کا وعدہ ہو لیا، جس کے سبب اُن سے صدورِ گناہ شرعاً محال ہے ۔ شریعت کی اصطلاح میں "معصوم" صرف اور صرف نبی اور فرشتے ہوتے ہیں انکے علاوہ اور کوئی بھی معصوم نہیں۔ "قانون شریعت" (کتاب کا نام) میں ہے کہ نبی اور فرشتہ معصوم ہوتا ہے یعنی کوئی گناہ ان سے نہیں ہوسکتا ، نبی اور فرشتہ کے علاوہ کسی امام اور ولی کو معصوم ماننا گمراہی اور بد مذہبی ہے اگرچہ اماموں اور بڑے بڑے ولیوں سے بھی گناہ نہیں ہوتا لیکن کبھی کوئی گناہ ہوجائے تو شرعا محال بھی نہیں۔ اُرْدُو کی مشہور لغت (فیروز اللغات اُرْدُو) میں "معصوم" کے لغوی معنیٰ ہین ـ بے گناہ ،بے قصور ، پاکدامن ، ننّها کم سن بچہ، بھولا ، سیدھا سادھاـ اگر کوٸی بـچوں کو عرفِ عام اور لغوی معنیٰ میں "معصوم" کہتا ہے تو اس پر کوٸی گرفت نہیں ـ
|
والله أعلم بالصواب
No comments:
Post a Comment