Wednesday, February 14, 2024

نفل روزوں کی فضیلت - Nafil rozon ki fazeelat

Islami taleemaat

السلام عليكم ورحمة الله وبركاته
بسم الله الرحمن الرحيم
الحمد لله رب العالمين والصلاة والسلام على أشرف الأنبياء والمرسلين وعلى آله وصحبه اجمعين
سوال:-

رجب، شعبان اور ہر قمری مہینے کی 13، 14 اور 15 تاریخ کے روزوں کی فضیلت احادیث کی روشنی میں بیان کریں؟

Sawal:-

Rajab, Shabaan aur har qamri mahinay ki 13, 14 aur 15 tareekh ke rozon ki fazeelat ahadees ki roshni main bayan karen?

Kya sirf ashura ka ek roza rakh sakte hain? - کیا صرف عاشورہ کا ایک روزہ رکھ سکتے ہیں؟

جواب: - 

احادیث میں نفل روزوں کی فضیلت بہت زیادہ بیان ہوئی ہے جس کے بے شمار دینی اور دنیاوی فائدے ہیں۔ دینی فوائد میں ایمان کی سلامتی، جہنم سے نجات اور جنت کا حصول شامل ہے، دنیاوی فائدے یہ ہیں کہ معدہ اور ہاضمہ کو بہتر کرنے اور کئی بیماریوں سے حفاظت۔ اور سب سے بڑا فائدہ یہ ہے کہ اللہ تعالیٰ روزہ دار سے راضی ہوتا ہے۔

قران شريف:

الصَّآىٕمِیْنَ وَ الصّٰٓىٕمٰتِ وَ الْحٰفِظِیْنَ فُرُوْجَهُمْ وَ الْحٰفِظٰتِ وَ الذّٰكِرِیْنَ اللّٰهَ كَثِیْرًا وَّ الذّٰكِرٰتِۙ اَعَدَّ اللّٰهُ لَهُمْ مَّغْفِرَةً وَّ اَجْرًا عَظِیْمًا (سورة الأحزاب ۳۵)

کنز الایمان کا ترجمہ: اور روزے والے اور روزے والیاں اور اپنی پارسائی نگاہ رکھنے والے اور نگاہ رکھنے والیاں اور اللہ کو بہت یاد کرنے والے اور یاد کرنے والیاں ان سب کے لئے اللہ نے بخشش اور بڑا ثواب تیار کر رکھا ہے۔

وَ الصَّآىٕمِیْنَ وَ الصّٰٓىٕمٰتِ: اور روزہ دار (مرد) اور روزہ دار (عورت) کی تفسیر میں حضرت علامہ ابوالبرکات عبداللہ بن احمد نسفی رحمۃ اللہ علیہ لکھتے ہیں: اس میں فرض اور نفل دونوں قسم کے روزے شامل ہیں۔

حديث شريف:

1- أَنَّ عَائِشَةَ رَضِيَ اللَّهُ عَنْهَا حَدَّثَتْهُ ، قَالَتْ : لَمْ يَكُنِ النَّبِيُّ صَلَّى اللَّهُ عَلَيْهِ وَسَلَّمَ يَصُومُ شَهْرًا أَكْثَرَ مِنْ شَعْبَانَ ، فَإِنَّهُ كَانَ يَصُومُ شَعْبَانَ كُلَّهُ (وَفِي رِوَایَةٍ): کَانَ یَصُومُ شَعْبَانَ إِلَّا قَلِیْلاً. مُتَّفَقٌ عَلَیْهِ.

ترجمہ: حضرت عائشہ صدیقہ رضی اللہ عنہا فرماتی ہیں کہ رسول اللہ صلی اللہ علیہ وسلم شعبان سے زیادہ کسی مہینے میں روزے نہیں رکھتے تھے۔ آپ رسول اللہ صلی اللہ علیہ وسلم شعبان کے پورے مہینے میں روزے رکھتے تھے۔ اور ایک حدیث میں ہے: رسول اللہ صلی اللہ علیہ وسلم چند دنوں کے علاوہ شعبان کے پورے مہینے کے روزے رکھتے تھے۔

2- حضرت قتادہ بن ملحان رضی اللہ عنہ سے روایت ہے کہ حضور نبی اکرم صلی اللہ علیہ وآلہ وسلم نے ہمیں ایام بیض (ہر مہینے کی) تیرہویں (13)، چودہویں (14) اور پندرہویں (15) تاریخ کو روزہ رکھنے کا حکم دیتے تھے۔ اور فرماتے تھے کہ یہ عمر بھر کے روزے رکھنے کے برابر ہے۔ اس حدیث کو امام ابوداؤد اور ابن ماجہ نے روایت کیا ہے۔

3- حضرت ابوہریرہ رضی اللہ عنہ سے روایت ہے کہ رسول اللہ صلی اللہ علیہ وسلم نے فرمایا: سوموار اور جمعرات کے دن (بارگاہِ الٰہی میں) پیش کئے جاتے ہیں۔ میں چاہتا ہوں کہ میرا عمل روزے کی حالت میں ہو۔ اس حدیث کو امام ترمذی نے روایت کیا ہے اور وہ کہتے ہیں کہ یہ حدیث حسن ہے۔

واضح رہے کہ ایامِ بیض کے روزے ، پیر اور جمعرات کا روزہ اور شعبان کے روزے سنت سے ثابت ہیں اسی طرح  دیگر مہنوں میں نفل روزہ رکھنا بھی مستحب ہے. لہٰذا رجب کی ٢٧ تاریخ یا کسی بھی تاریخ کو روزہ رکھنا درست ہے.

رجب کی 26 و 27 کو روزے رکھتے ہیں، پہلے کو ہزاری اور دوسرے کو لکھی کہتے ہیں یعنی پہلے میں ہزار روزے کا ثواب اور دوسرے میں ایک لاکھ کا ثواب بتاتے ہیں۔ ان روزوں کے رکھنے میں مضایقہ نہیں، مگر یہ جو ثواب کے متعلق مشہور ہے اس کا ثبوت نہیں۔ (بہارِ شریعت)

اللہ تعالیٰ ہمیں نفلی روزے رکھنے اور اس کی برکات حاصل کرنے کا موقع اور سعادت عطا فرمائے۔

 Aashura ke Rozon ki fazilat - یومِ عاشوراء کے روزے کی فضیلت 

Jawab:-

Ahadees main Nafil rozon ki fazeelat bohat ziyada bayan hui hai jis ke be-shumaar deeni aur dunyawi faiday hain. Deeni fawaid main imaan ki salamti, jahannum se nijaat aur jannat ka husool shaamil hai. Dunyawi faiday yeh hain ke maida (stomach) aur haazma ko behtar karne aur kayi bimarion se hifazat. Aur sab se bada faida yeh hai ke Allah taala roza daar se raazi hota hai.

Qur’aan Shareef:

Tarjumah: Aur rozay walay aur rozay waliyan aur apni paarsai nigah rakhnay walay aur nigah rakhnay waliyan aur Allah ko bohat yaad karne walay aur yaad karne waliyan un sab ke liye Allah ne bakhshish aur barda sawab tayyar kar rakha hai.

Aur roza daar (mard) aur roza daar (aurat) is aayat ki Tafseer main Hazrat Allama Abul barkat Abdullah bin Ahmed nasafi (R.A) likhte hain: is main farz aur Nafil dono qisam ke rozay shaamil hain.

Hadees shareef:

1- Tarjumah: Hazrat Ayisha Saddiqa (R.A) farmaati hain ke Rasool Allah صلی اللہ علیہ وسلم shabaan se ziyada kisi mahinay main rozay nahi rakhtay thay. Aap Rasool Allah صلی اللہ علیہ وسلم shabaan ke pooray mahinay main rozay rakhtay thay. Aur ek hadees main hai:Rasool Allah (صلی اللہ علیہ وسلم)  chand dino ke ilawa shabaan ke pooray mahinay ke rozay rakhtay thay.

 2- Hazrat Qatadah bin milhaan (R.A) se riwayat hai ke Huzoor Nabi-e-Akram (صلی اللہ علیہ وآلہ وسلم) ne hamay ayyaam baiz (har mahinay ki) terhavi 13, chodhween 14 aur pandarvin 15 tareekh ko roza rakhnay ka hukum dete thay. Aur farmatay thay ke yeh Umar bhar ke rozay rakhnay ke barabar hai. Iss hadees ko imam abbu-dawood aur Ibn maja ne riwayat kya hai.

 3-   Hazrat Abu-huraira (R.A) se riwayat hai ke Rasool Allah (صلی اللہ علیہ وآلہ وسلم) ne farmaya: somwaar (Monday) aur jumaraat ke din (Bargaah Ellahi main) paish kiye jatay hain, main chahta hon ke mera amal rozay ki haalat main ho. Iss hadees ko imam tirmizi ne riwayat kya hai aur woh kehte hain ke yeh hadees hasan hai.

Wazeh rahay ke Ayyaam baiz ke rozay, somwar (Monday) aur jumaraat ka roza aur shabaan ke rozay sunnat se saabit hain isi tarha digar mahino main Nafil roza rakhna bhi mustahib hai. Lehaza Rajab ki 27 tareekh ya kisi bhi tareekh ko roza rakhna durust hai.

Rajab ki 26 aur 27 ko rozay rakhtay hain, pehlay ko hazari aur dosray ko lakhi kehte hain yani pehlay main hazaar rozay ka sawab aur dosray main ek laakh ka sawab batatay hain. Un roze rakhsakte hain, magar yeh jo sawab ke mutaliq mashhoor hai iss ka saboot nahi. (Bahar-e-Shariat)

Allah taala hamain Nafil rozay rakhnay aur uss ki Barkaat haasil karne ka mauqa aur Saadat ataa farmaiye.

Arafah ke din ka Roza - عرفہ کے دن کا روزہ


والله ورسوله اعلم بالصواب
محمد عظمت الله نظامي عفی عنہ
 

 

No comments:

Post a Comment

Popular posts