Friday, September 1, 2023

قربانی سے پہلے سر کا منڈوانا - Qurbani se pahle sar ka mundwana

 

Qurbani se pahle apna sar (head) mundwana

السلام عليكم ورحمة الله وبركاته
بسم الله الرحمن الرحيم
الحمد لله رب العالمين والصلاة والسلام على أشرف الأنبياء والمرسلين وعلى آله وصحبه اجمعين

سوال:-

جس پر قربانی واجب ہے کیا وہ قربانی سے پہلے اپنا سر منڈوا سکتا ہے؟

Sawal: -

Jis par Qurbani wajib hai kya woh Qurbani se pahle apna sar (head) mundwa sakta hai?

Aqeeqah ka gosht aur us ka istemal - عقیقہ کا گوشت اور اس کا استعمال

جواب: - 

ام المومنین سیدہ ام سلمہ رضی اللہ عنہا سے روایت ہے کہ رسول اللہ صلی اللہ علیہ وسلم نے فرمایا:

مَنْ رَأَى هِلَالَ ذِي الْحِجَّةِ وَأَرَادَ أَنْ يُضَحِّيَ فَلَا يَأْخُذْ مِنْ شَعْرِهِ وَلَا مِنْ أَظْفَارِهِ. (رَوَاهُ مُسلم)

ترجمہ: جس نے ذی الحجہ کا چاند دیکھا اور قربانی کا ارادہ کیا تو وہ اپنے بال اور ناخن نہ کاٹے ۔

اگر کوئی شخص قربانی کا ارادہ کرے اور ذوالحجہ کا مہینہ شروع ہو جائے تو قربانی کرنے تک اپنے ناخن، بال وغیرہ نہ کاٹے۔ لیکن یہ حکم واجب نہیں بلکہ مستحب ہے، یعنی اس پر عمل کرنا افضل ہے، لہذا اگر کوئی بال یا ناخن کاٹتا ہے تو وہ گنہگار نہیں ہوگا۔

واضح رہے کہ زیر ناف اور بغل کے بال اور ناخن 40 دن کے اندر کاٹنا ضروری ہیں۔ اسے 40 دن سے زیادہ بڑھانا مکروہ تحریمی، ناجائز و گناہ ہے۔ لہٰذا اگر کسی نے کئی دنوں تک ناخن یا زیرِ ناف و بغل کے بال نہ کاٹے ہوں اور قربانی تک نہ کاٹنے سے چالیس دن سے زائد کا عرصہ ہو جائے گا، تو وہ اس مستحب پر عمل نہیں کر سکتا۔

 Bacche ki paidaish ke kitne din bad Aqeeqah karna chahiye? - بچے کی پیدائش کے کتنے دن بعد عقیقہ کرنا چاہی

Jawab: -

Umm-ul-momineen sayydah Umm-e-salma (رضی اللہ عنہا) se riwayat hai keh Rasool Allah صلی اللہ علیہ وسلم ne farmaya:

Jis ne Dhul-Hijjah ka chand dekha aur qurbani ka iradah kiya to woh apne baal aur nakhoon nah kaate.

Agar koi shakhs qurbani ka iradah kare aur Dhul-Hijjah ka mahina shuroo hojaye to qurbani karne tak apne nakhun, baal wagairah nah kaate. Laikin yeh hokum wajib nahi balkeh mustahab hai, aur is par amal karna afzal hai, lehaza agar koi baal ya nakhun kaat-ta hai to woh gunahgaar nahi hoga.

Wazeh rahe keh naaf aur bagal ke baal aur nakhun 40 din ke andar kaatna zarori hain, oose 40 din se ziyada rakhna makrooh-e-tahreemi aur najaiz o gunah hai. Lehaza agar kisi ne kayi dino tak nakhun, naaf ya bagal ke baal nah kaate hon aur qurbani tak nah kaatne se 40 din se zaa’id ka arsa hojaye gaa, to woh uss mustahab par amal nahi karsakta.


والله ورسوله اعلم بالصواب
محمد عظمت الله نظامي عفی عنہ

 

No comments:

Post a Comment

Popular posts